just nu + info

Hello sexy ladys and boys! Sitter nu och dricker Pepsi max med Fanny höhö! :) Vi ska gå och lägga oss vid 11, då vi måste upp klockan halv 7, för då bär det av mot NORRLAND! Yeah! Fanny sitter och luktar på mina parfymer, och leker med ett lucia ljus, mogen eller hur? Har även  precis duschat och tvättat håret, så jag är ren och fräsh tills som 8 timmarna i bussen imorgon. Ska också ladda ner mer musim till min mobil! Måste ha flera bra låtar tills imorgon. 

Jag vet inte om jag har berättat det, men vi har fixat ett häst till mig och Fanny som vi får låna varenda dag, kommer bli asnajs! Ni kommer få massor med bilder på oss samt hästarna! Jag har också fått kaninungar som är runt 8 cm små och inte äns öppnat ögonen. GULLIGT. Orkar inte skriva mera nu.
Men vi hörs, ska göra lite tidsinställda tills imorgon när vi sitter på bussen. LOVE
 



Kör på mittbena nu!
PUUUUSSS


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Kommentar:


Trackback