/Linnea

..Jag hade inbrott för inte så längesen & min data,systemkamera,ipod,tv,minitv & massvis med
mer saker blev stulet och alla mina äkta guld&silver örhängen med, så jag har inte så mycket
kvar längre.. :( Men har i alla fall en data som går emellan pappa & mamma eftersom dem är
skilda. Så som tur var har jag en data i allfall som jag kan blogga & kolla in facebook och sånt
där på! Men tänk vad hemskt ändå, min systemkamera var liksom mitt liv och nu är den borta,
livet  är tufft ibland asså! Det jobbigaste nu är att poliserna är sääämst i Sverige & dom har inte
hittat järningsmannen/männen, men vi har en tanke av att det är två mörkhyade killar i en vit
volvo. Alltså min kompis Ludde såg tydligen dom utanför våran gjympasal & det var då min mobil
& nycklar försvann. Sen så har även min granne sett en vit volvo cirkulerat runt våran gård, så
vi har en stark känsla av att det är dom men det är inte alls säkert! Men tycker inte ni själva det
låter rätt så rimligt? En vit volvo som stod utanför gjympa salen & två mörkhyade män som steg
ur & sen utanför vårt hus liksom cirkulerar runt?? Men jaja det är bara att hoppas på att man får
pengar via försäkringen och lala! Så vi får hoppas det kommer gå bra med det.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Kommentar:


Trackback