Dagens ridpass

Tjoppe
Red Svartbäcksvägen, och en liten bit av stenvägen. Han var framåt och pigg idag, men blev ganska trött rätt så snabbt pga värmen.. Vi galopperade i rätt så mycket idag, och gjorde tempoväxlingar osv!

Råkade även göra sönder hans träns idag hehe.. Eller det var han som gjorde det men aa. Precis när jag satt upp på honom, så drar han ner huvudet för att äta gräs , och sen kom en traktor och då blev han rädd, & sen gick tygeln av! :O Så det var sjukt pinsamt att säga det till Renee.. Men jag fick ta en av haflingernas tyglar :)

Du är så underbar finaste häst :love:

AALMAJOHANNA'
2011-07-07 l 14:25:52 l http://aalmajohanna.blogg.se/

tack, eran med! :-)

idag ska jag vara med min bästavän, träna o sånt. :-)

nidå ? kram

Amanda
2011-07-07 l 14:31:53 l http://aaamandawestman.blogg.se/

Åhh tack så mycket, detsamma!!

Ska ner till gatufesten i sundsvall ikväll. Själv?:)

Kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Kommentar:


Trackback