Regn & Åska

Tjao! Efter min mobilblogg imorse, tänkte jag sätta mig vid datan & blogga lite, men då börjar det såklart åska! Som ni kanske vet så ska man inte ha något elektroniskt på när det åskar.. Så det var därför det har dröjt lite med bloggningen.. Anyway så sitter jag nu och äter fukost, Macka & Passionsfrukt o apelsin juice! Gottgott. Och juste! När jag satt i bilen nu på morgonen påväg hem från tippen ( jag var tvungen att följa med morfar dit för han behövde hjälp med att slänge grejor ) a iallafall, så kommer en låt på radion som jag verkligen känner igen.. Gissa vilken?! Jo det får ni höra.. Det är min & Linneas låt! Det var den låten som spelades om och om i 6an..

When I'm out on the streets of strolling
I can look on the fields of flowing
I can look from the mountainside
And see your fire still burning with me




Palm Trees




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Kommentar:


Trackback