Mer om veckan

Tänkte berätta lite mer om mina planer för veckan. Imorgon klockan 11 så ska jag & Cajsa möta Mimmi. Vi tänkte gå ner och sola om det är fint väder, och kanske tillochmed bada! Men bara det är sol så går det nog bra. Sen vid 3 ska Mimmi hem, och då drar jag nog också, då jag åker till Amanda vid 5. Jag tror jag kommer dit runt 5, vi kommer nog rida då, sedan bara hem till henne och ta det lugnt. Samma sak dom andra dagarna. Jag är alltså där från Torsdag - Lördag. Men jag måste åka hem vid 2, för då ska hennes familj på deras kompis student. Jag har inga speciella planer på Lördag & Söndag, ska nog vara med Cajsa eller någon! Sedan på Måndag drar jag till Norrland! Kanske med Mimmi, vi får se om hon får följa med. Hon ska snacka med sina päron ikväll om det. Så jaaa, nu fick ni lite bättre koll på planerna.. ;) Ska hoppa in i duschen nu, sen ska jag och Cajsa kolla på en skräckis! Puss

fanny wikström'
2011-06-15 l 23:58:15 l http://fannywikstrm.blogg.se/

akej, så du kunde inte på lördag då som du frågade om ? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Kommentar:


Trackback