Min grymma midsommar!

Heeey! Har fått igång mitt internet nu, så idag blir det mycket bloggning! ;)
Min midsommar vad gryyym! Började med att vi kom dit, åt lite lunch, pratade och så. Sen spelade vi lite kubb & grejer. Det spårade ut lite innan middagen haha! Alla blev helt galna, & jag, Ida, Marielle & Christian satt och höll för öronen för att alla sjöng så högt. Sen blev det middag, efterrätt och lite så. Efter det drog dom vuxna ut & spela de kubb. Jag, Ida & Christian satt kvar inne och pratade! Vi gick hem vid 1 tiden, då gick jag och la mig på en gång haha, var dödstrött. ;) Ska ringa Linnea nu, C Ya soon!

Balida - Musikblogg
2011-06-25 l 14:42:17 l http://balida.blogg.se/

sv: Tack så mycket :D Jag ska träffa min kille och mysa! själv?

已知 Mohammedi Al-debis™
2011-06-25 l 14:46:34 l http://mohammedialdebis.blogg.se/

Superkul att du är med och tävlar , [ Vinn presentkort på 2000,- / Acne eller H&M ]

Glöm inte att gilla inlägget på blogl♥vin om du inte har gjort det!

Glöm inte att gilla min sida på facebook om du inte har gjort det!



Om du vill öka din chans så är det bra att skriva ett inlägg om tävlingen ( om du vill )



Lycka till och ha en trevlig dag!

majsan
2011-06-25 l 15:13:51 l

GRATTIS!!!!!! kolla våran blogg!! vi har länkat till eran kan ni länka vår?? :)))))) puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Kommentar:


Trackback