Skönt skar'e bli

Hello blog reader's! Kollade nyss vädret.. Och det ska regna här uppe på midsommar!
Får hoppas att dom har fel. Jag som skulle ha en grym midsommar! Men men, inget att göra åt.
Har nyss kollat lite på TV & ätit en macka,
 ska strax borsta tänderna och fixa mig inför kvällen så jag kan sitta vid datan sen,
och sedan bara gå & lägga mig när jag blir trött. Haha, planerar.. Har ställt alarmet på halv 9 imorgonbitti,
 blir faktiskt hämtad med bil imorgon klockan 10 av Renee. Och då slipper jag faktiskt cykla. Phuu!
 Skönt skar'e bli iallafall med skjuts ;) Tror inte att jag rider ensam imorgon,
har för mig att hon skulle lära mig ännu en ny väg, tydligen en jättemysig! Så vi får ju se.. :)
Ska borsta tänderna nu! Puss




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Kommentar:


Trackback