Ur mitt perspektiv

Mitt hjärta är inte gjort av stål. Jag har kött och blod, precis som du. Jag gillar inte det spelet du spelar, jag vill inte vara med. Game Over. Du kan fortsätta spela ditt falska spel, men du kan du räkna med att du inte har någon kvar. Verkligen ingen. Snart kommer resten av dina vänner också inse samma sak som jag har gjort. Som tur är. Så innan du förlorar, så kanske du ska tänka till lite innan du fortsätter. Så gumman lilla, bara att sluta upp och betee dig som du gör. Det är fan skämmigt haha! Och en sista sak, gå inte och snacka skit om din "bästavän" när du låtsas som ingenting när du är med henne. Sluta bara upp. Puss på rumpan gumman! :)



Anonym
2011-06-26 l 00:03:07 l

Stämmer korrekt in på en person! ^^


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Kommentar:


Trackback