/Linnea

Godmorgon! Igårkväll låg jag och smsade tills jag somnade haha, allitd mys? Sen
vaknade jag imorse vid 7 haket av att jag var as kissnödig och har nu varit vaken
sen dess.. Hehe. Iaf, just nu ligger jag och snackar med lite sköna människor på
facebook & smsar lite, (Like usal..) Planerna idag blir att träffa J & typ shoppa lite.
Jag och mamma har nämligen börjat med ett system som fungerar såhär: Jag
lägger undan kläder i den affär jag vill & sedan så hämtar mamma ut dem vs köper
dem dagen efter, smart va? Men jaja nog om det, nu ska jag nog gå ner och äta något.
Vi hörs sen cutie's! Take care, puss ♥

- bbella | the asian one ::
2011-03-27 l 08:39:18 l http://bellahuuynh.blogg.se/

sv:

tack så mycket :) <3



GOdmorgon ! :) har du sovit gott då ?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Kommentar:


Trackback