Mamma jag älskar dig!

ej mamma jag vill bara säga att jag älskar dig, de va ett tag sen jag sa de.
Du är så fin!
Hon för sig så fint när hon rör sig, hon är så fin hon berör mig.
Hon är så fin hur är det möjligt att gud skapa nått så fint.
Ja mamma
Du bar mig runt i 9 månader du gav mig liv,
Jag kollar på ett gammalt kort på dig du va så fin,
Och än i dag e du även fast det tog sin tid,
När din bror gick bort så såg jag hur svag du blev,
Sätt dig fri o väckla ut dina vingar mamma,
För du är ängla lik hos mig finns det ingen annan,
Som jag ser upp till som jag gör till dig, 
Och när ingen ville lyssna va du den ända där som hörde mig,
Så jag dör för dig och ser din kämpar glöd,
För jag vet va du går igenom varje natt,
Du är mitt ända störd och jag har aldrig skämts
över dom problemen som du bär på som gör dig matt,
Finns ingenting som går upp mot att höra ditt skratt,
Så elegant du för dig runt med sån självdistans,
Och för en ständig kamp mot alla dina män som stack,
Men jag är kvar om mamma känner sig ensam i natt,
Mer än tacksam för allt de du nånsin gjort,
Jag ser min pappa ta mig med till nån konstig ort,
Ännu ett splittrat hem men det är väl så det blir,
I mina ögon är du ändå alltid lika fin, Mamma
Ja mama.
Jag ser upp till dig vilken kraft du har,
ensam kvinna som krigar igenom natt och dag,
Aldrig fått nått gratis varje andetag,
Är för dina barn som du lever för å vi har det bra,
Tack vare mammas vilja att aldrig vika sig för nederlag,
Om du trillar går du upp igen omedelbart,
Så mycket kaos runt om kring dig ändå så ser du klart,
Klart att du drömmer om ett bättre liv,
Men du hoppas på din plats i guds paradis,
Du har flyttat nu för att få din frid o du förtjänar det,
Så mycket efter all denna skit,
Du stått ut med nu är det slut med,
All misär kära mor bara njut nere vid sjön,
Där du trivs du hör hemma på landet,
Men det finns dagar då jag saknar dig alldeles för hårt,
Men du ska veta att jag förstår o finns alltid här för dig,
du behöver inte ens räcka ut handen,
Ja mamma så vacker den finaste gåvan gud har gett mig är mamsen.
Den här går ut till alla mammor i världen
Som tar hand om sina barn på rätt sätt
Om ni bara visste hur fina ni är!
/L♥


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Kommentar:


Trackback