Dagen idag

Idag åkte jag till Matilda somsagt. Hon hämtade mig vid stoppet och sen åkte vi hem till henne, så på en gång tog vi in Vince & Bonny och fixade dom. Medans hon red Vince på volten stog jag och Bonny och väntade på dom. Sen red hon Bonny och jag stog med Vince. Efter det skrittade vi ut tillsammans på dom.
Vid 3 tiden åkte vi och byggde bana där hon ska tävla imorgon, det var ganska jobbigt, men det var ändå kul :)

När jag kom hem duschade jag, och sen låg jag bara i soffan och halv sov, men vid 9 tiden bestämde jag med Mimmi att vi skulle träffas ute en snabbis, men hon fick bara vara ute i 30 min, så då drog jag vidare till gården, och där träffade jag Amanda. Vi snackade lite sådär, men sen skulle hon dra, och då gick jag hem! :)

Nu ska jag sätta på någon film! Puss ♥

BILDBRIST. En bild från när jag var hos Amanda förr förra gången!


simone
2011-05-16 l 12:42:00 l http://simoneh.se

Ser riktigt härligt ut :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Kommentar:


Trackback