Kass uppdatering!

Jag vet att Jylice och jag har haft verkligen kassa uppdateringar och det ska bli skärpning jag lovar er.
Iallfall så har jag nyss rättat 27stycken glosförhör och samtidigt tjänat 100:- how cool? Hjälpte nämligen mamma
att rätta lite, snäll som jag ääeer! ;) Nej men mamma frågade faktiskt mig om jag ville tjäna en slant, och det
är klart man inte tackar "NEJ" till att bara skriva rätt eller fel på några papper, så nu har jag tjänat 100:- mer!
Gryymt! Ska snart träna lite, skruva upp musiken och köra gärnet, HÄRLIGT! Vi hörs snart. PUSS! BTW:
Jylice har inget internet så det blir knappt någon bloggning för henne idag!
Sexii?? Ojaa jag vet! ;)

cajsa
2011-05-04 l 21:07:21 l http://snicks.blogg.se/

sexi snofi c: ♥

ttherese:)
2011-05-05 l 15:49:20 l http://ttheresebjorkman.blogg.se/

svar;

hej, tack detsamma :)



varit i skolan, själv? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Kommentar:


Trackback