Morgondagens Planer!

Ikväll blir mina planer att vara hemma och ha en myskväll med Mami. Var nyss och käka med
henne på vapino inne i stan! Mysigt :) I allfall..Nu när vi ändå snackar planer så kan jag berätta även
mina planer i morgon och över morgon också. Mina planer först och främst i morgon är att träffa Jylice
några timmar under dagen kanske dra till stan eller nått. Sen runt eftermiddagen dra till My ha
en sleep over night, Myysiigt..!?! YES! Söndagen blir mest att softa vakna upp på morgonen ( hos My )
och sedan kanske dra och fika med någon/några i tc, eller kanske dra och gymma? Aamen iaf..
Mina planer för söndag är inte riktigt klart ännu, men mer om det senare. Puss! /Linnea


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Kommentar:


Trackback