Ridit

Hej! Direkt efter skolan så drog jag och Ellinor Hedberg hem till henne, bytte om till ridkläder och blev upphämtade av hennes mamma. Då åkte vi till stallet där hennes häst Chantique står. Vi gjorde snabbt iårdning henne och sedan red Ellinor upp till volten. Jag satt mest och kollade på, snackade lite i telefon också. Sen skulle jag rida, men jag red bara i ungefär 2 minuter, för min fot klarade det inte. För er som inte vet så trampade jag på en glasbit i förrigår, så har väldigt ont nu, och kan knappt gå, så det gick inte så bra och rida :(

Sen när vi kom hem åkte vi till gården där det var grillning. Jag tog en korv och köpte nån choklad sak haha. Kom nyss hem, så nu ska jag blogga litegrann! :) PUSS ♥





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Kommentar:


Trackback