Helgen!

Gårdagens ridpass

Jag började med att skritta, och göra små serpentiner. Sedan gjorde jag halt vid varje bokstacv, och skulle sedan komma direkt fram i snabb skritt efter. Sedan gjorde jag lika dant fast i skitt och trav. Började sedan att trava på en volt ett tag, och sen samma sak fast i galopp. Medans jag gjorde allt det här, ställde Amanda fram ett hinder. Vi började med att hoppa 50, sedan höjde vi till ungefär 65. Det gick bra, och Cola var pigg och glad!

Dagens ridpass

Vi började med att skritta ut en liten sväng i det super fina vädert, sedan gick vi tillbaka och jag började värma upp lite på ridbanan. Medans ställde Amanda upp 3 st hinder, som jag sedan skulle hoppa. Cola var väldigt seg idag, så jag fick kämpa jätte mycket! Och det var ju såklart kokhett ute. Fick till det bra några gånger, men sen gick det bara åt helvete haha!


Igår på kvällen skulle vi haft FF, men gästerna kom hem till oss istället, så jag och Amanda blev fett arga haha, så vi gick ut med hundarna till vattnet. När vi kom hem kollade vi lite på film, spelade kort, och spelade biljard!
Det var en jätterolig helg!
Bilderna kommer troligen upp ikväll eller imorgon.
Ska duscha nu, Puss



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Kommentar:


Trackback