Vänner

Tänk att ens vänner inte uppskattar någonting man gör. Egentligen.. Tänk hur mycket jag gör för mina vänner. Det är helt sukt om man tänker efter. Men inte ens ett tack får man. Detta är inte direkt inriktat till en person, utan bara till allmänheten. Men eftersom man inte får någon uppskattning alls, så kanske man ska sluta att göra allt för sina vänner.. Finns ju iochförsig några som inte hör hit om man säger så.

du fattar iallafall linnea bebis!

Emma
2011-07-02 l 15:12:06 l http://klumpeddunsen.blogg.se/

Har varit med om samma sak... Jag gör så mycket för mina vänner, visst de tackar mig. Men inte på det sättet man vill bli tackad för... De tackar mig genom att snacka skit och sviker en...

Finns om du behöver prata. Jag vet vi känner inte varandra, men jag finns ifall du skulle behöva prata med någon! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Kommentar:


Trackback