Är påväg till stallet nu. Det är så jävla många....

Är påväg till stallet nu. Det är så jävla många uppförsbackar!! Jag dööööör. Men jag får ju muskler.. *Blink* Ska rida ut själv idag, tror jag ska köra ganska hårt idag. Dvs, galoppera & trava mycket. Han måste få upp kondisen haha! ;) Nejdå men han har faktiskt bra kondition. Ska även ta en sväng förbli terrängbanan och kika lite där... spännande... Måste sluta mobilblogga nu, har lite brottom nu hehe. Puss&Kraaam!

Kathleen
2011-06-29 l 11:35:29 l http://kathleenramos.blogg.se/

Hej , jag har haft bloggpaus på min blogg väldigt länge skulle bli super glad om du tipsade runt eller länkade mig , så att alla hittar tillbaka igen , tack om du gjorde det , super tacksam ;) <3

Webbdesign & photoshop - lindellsdesign.blogg.se
2011-06-29 l 11:40:21 l http://lindellsdesign.blogg.se/

sv; Tack så jätte mycket, kul att du gillar den :)

Ang. bloggdesign så tar jag numera betalt, jag tar heller inte så dyrt, utan vi kan komma överens med ett pris som du tycker låter bra :) ? Puss på dig ! <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Kommentar:


Trackback