Två mysiga dagar!

Tjatja Baby's! Igår hade jag en toppen mysigt kväll tillsammans med min underart fina vän My!
Vi grillade tillsammans med några kompisar till My's familj & chillade galet. Vi drog hem till henne
runt halv åtta tiden (tror jag det var) & satt och dunka musik. NAJS VARE! Sen satt vi ute på hennes
balkong i nästan tre timmar och bara snackade och drack te och bara myste. Innan det så drog vi och
träffade Ilias som jag tjaffsat med ett tag och vi redde ut lite bråk som varit mellan mig och honom,
och nu är det lugnt så det är skönt! I varefall så avslutade jag och My kvällen med en film & sen la vi
väl oss runt ett tiden & somnade inte förens lite senare. Idag på morgonen så vaknade vi runt 9 tiden
och satte genast igång och fixade oss, sen drog vi till mörby centrum & My köpte en skit snygg jacka
på H&M och sedan köpte vi varsin frapino, MUMS! Efter det drog vi hem till mig och satte oss vid
datan och dunkade musik. Sen bestämde vi oss för att dra ner till vattnet så vi gjorde det & satt och
snacka i nån timme, sen bar det iväg hemmåt. Påvägen hem träffade vi Gabbe,Dino & Jacobs
lillebrosa och satt och snackade med dom i nån halv timme typ. Sen ringde My's pappa och sa att
hon var tvungen att bege sig hemmåt så jag sa hejdå till henne och drog själv hemmåt, och nu sitter
jag här och har döö tråkigt, funderar på att ta en sväng in i duschen och göra mig riktigt fräsch like usal! Sen är det väl jag som tar över TV:n i kväll! Men aja vi hörs. Puss!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Kommentar:


Trackback