Jag saknar dig

Vill jag släppa allt för dig byta ut mitt liv.
Jag är ganska nöjd som det är men jag kanske 
bara lurar mig själv. Jag tänker jag inte behöver 
nån som dig. Jag tänker jag klarar mig bra själv. 
Men om det är så? Varför drömmer jag om dig.
Varför vill jag vara med dig.
Varför vill jag att vi ska vara vänner.
Det har gått upp och ner för oss, för vår vänskap.
Eftersom det är så, så bör vi inte vara vänner.
Men jag gillar dig för mycket. 
Jag kan inte släppa taget.
Jag hoppas att det kommer hålla för oss nu.
För nu har vi faktiskt lite balans i vår vänskap.
Vi bråkar inte eller så. Det är faktiskt ganska bra.
Även om du kanske inte vill ses, så har vi kontakt.
Det känns ändå på något sätt bra. 
Du finns alltid för mig, jag kan säga allt till dig.
Och du ger mig alltid bra råd och tips.
Alla borde ha någon som dig i sitt liv.
Jag kan verkligen inte glömma dig Matilda!
Du är fin du! ♥

/Jylice Sjölander

tilda
2011-04-29 l 22:34:27 l http://elitryttarnas.blogg.se/

GULLIS!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Kommentar:


Trackback