Svar!

Här kommer några av frågorna från frågestunden.
Nu är det Jylice som svarar.

Amanda

Bästa låten vs sämsta låten just nu?
Det absolut galnaste du gjort?
Bästa film?
VEEM E DU KÄR I !?!?! :D
Vad drömde du senast?
Vad skulle du vilja heta om du inte hette Jylice? :)

Svar
1. Bästa låten är nog Cannibal och den sämsta .. har ingenaning!
2. Allt med dig är galet.
3. Turistas, The ring, Seven (det lilla jag såg haha) , och Precious.
4. Ingen just nu!
5. Cloè eller Jalie ;)

Elina

Är ditt hår äkta?

Svar
1. Ja det är det!

Linn

bästavän ?
vilka små bloggar läser du ?
vart bor du ?
hur lång är du ?
varför är du så söt ? ;)

puss ! ♥

Svar
1. Ger inte ut det i bloggen.
2. Massor!
3. I täby.
4. Jag är 1.63 ungefär tror jag.
5. Haha! Själv tycker jag inte det. Men tack ;)


Sarah

Har du någon låt som du tycker du sjunger bättre än någon annan låt?
Kramis

Svar



Det var några av frågorna!
Puss



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Kommentar:


Trackback