10 saker ni kanske inte visste om mig

1. Jag har jättemånga nagellack, men målar nästan aldrig naglarna
2. När jag ska sova, har jag alltid TVn på
3. Jag småäter hela tiden, dvs, godis, chips, kakor, frukt, osv. Speciellt sent på kvällen
4. Jag går oftast upp 20 minuter innan skolan börjar på morgonen
5. Jag lyssnar alltid på musik när jag sitter vid datorn, och jag spelar om samma låt om och om igen flera gånger
6. Jag var medlem på playahead när det fanns
7. Jag älskar gröna oliver
8. Jag har minst 3 st brunutansol flaskor, men använder dom aldrig
9. Jag blir jätte torr i ansiktet när jag har badat i sjö/pool/hav
10. Den första bloggen jag kollar på när jag sätter på datan är www.elitryttarnas.blogg.se






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Kommentar:


Trackback