Bad update

Hello readers! Gick upp vid 8.20, hade lite smått brottom då, eftersom jag började 8.45 men jag kom i tid allafall! Jag hann tyvärr inte blogga på morgonen eftersom jag tog mig en extra sovmorgon! ;) Somsagt åkte vi till hagaparken, var väl där vid 10 tiden eller nått sånt. Började med att sola, sedan käkade vi litegrann. Och sedan fortsatte vi och sola haha. Hedberg & Jag satt ensamma, för vi ville inte sitta bland alla andra. Blev nog lite brun iallafall! :D Sen drog vi hem vid halv 1 tiden, och då åkte jag och shoppade skolavslutningskläder med mamma. Visar vad jag köpte i ett annat inlägg. & Sedan träffade jag Linnea & Simon. Jag kom precis hem, och nu tänkte jag ta igen min kassa update! Puss
Söta Ellinor, när vi solade!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Kommentar:


Trackback