jag saknar dig min lilla åsna! <3


Jag saknar dig fortfarande Tamyrja! Saknar tiderna med dig. Du var mitt allt! I love you. ♥

hanna & miccan
2011-06-27 l 05:06:54 l http://hannamiccans.blogg.se/

Hej,

härlig blogg,och fin varen också,

hur mår du idag? ;)

aisha
2011-06-27 l 07:20:22 l http://brunettaisha.blogg.se/

Hej jag är med i en tävling, och det skulle betyda sjukt mycket om du skulle kunna rösta på min klänning med 5 stjärnor.

Komigen nu ! Jag ligger på topp hundra och har gått fram en sida till. Så ligger på sidan 4 av topp hundra. Rösta på mig med 5 stjärnor! och be era kompisar också göra det. Det skulle betyda sjukt mycket !

& som tack får ni en länkning, om länkar ni min klänning så länkar jag er blogg i en månad om inte längre!

det skulle verkligen betyda sjukt mkt om ni kunde hjälpa mig! Tack.

För att komma till länken, gå in på min blogg.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Kommentar:


Trackback