Najs kväll igår...

Hey babe's! Igår var ju jag som sagt med Simon♥ och vi var väl hemma hos honom & bara myste. Sen bestämde vi oss runt halv nio tiden att dra till Enerbyberg där vi mötte upp några kompisar Eddie,Linn,Moa,Jesper,Ludde m.m & där satt vi bara och chillade till runt tio i elva, sen drog vi ut och återigen chillade i nån lekpark. Sen runt halv tolv tiden kom Simons söta mamma och hämta upp oss vid Lidel & då sjutsa hon hem mig & sådär. Sen så satt jag väl och kolla tv resten av tiden jag var vaken, somnade runt halv två hehe^^ men är rätt så pigg nu fast har världens huvudvärk... Aja det går väl över snart! Ska i alla fall möta upp Simon & Jesper nu så vi hörs senare puss!

Sofia - Foto, mode & personligt
2011-06-28 l 12:52:22 l http://smnmode.blogg.se/

ha en bra dag :D

saga husberg
2011-06-28 l 13:02:13 l http://sagahusberg.blogg.se/

Läs om min bodytalk i bloggen! kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Kommentar:


Trackback