Rider /j

img_20110629_110 (MMS)

Rider /j


Anonym
2011-06-29 l 11:53:48 l

Tack för din fina kommentar njaa vet inte helt vad jag ska göra idag eftersom jag känner mig lite sjuk Egentligen ska jag mamma,Tilde (syrran) och jag

Anonym
2011-06-29 l 11:53:48 l

Tack för din fina kommentar njaa vet inte helt vad jag ska göra idag eftersom jag känner mig lite sjuk Egentligen ska jag mamma,Tilde (syrran) och jag

Wilma
2011-06-29 l 11:55:30 l http://wilmaochbobo.blogg.se/

Tack för din fina kommentar njaa vet inte helt vad jag ska göra idag eftersom jag känner mig lite sjuk Egentligen ska mamma,Tilde (syrran) och jag åka och till ett ställe och plocka jordgubbar :)



ps.Din blogg är bra den med :)

Webbdesign & photoshop - lindellsdesign.blogg.se
2011-06-29 l 13:52:23 l http://lindellsdesign.blogg.se/

sv; ett alternativ är att skicka på posten, och om man ska skicka på posten så måste pengarna ligga i aliminium folie för då kan inte postcentralen se att det ligger pengar i kuvertet när den åker igenom en 'röntgen' maskin :) det ser istället ut som ett kort eller liknande ! Skulle du vilja betala för en design för isånna fall så får du maila mig på [email protected] och skriva hur designen ska vara och inloggning och hur mycket du skulle kunna betala :) Puss på dig ! <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Kommentar:


Trackback