Hiss och Diss


Pilot brillor - Dom är så grymt sköna, sitter bra och är dessutom snygga!

Nikon D3000 - Jag älskar verkligen min kamera, den har ju en funktion som heter VR på objektivet, som gör bilden skarpare samt inte suddig. Love it!

Nät shopping - Det är verkligen hur smart som helst. Tänk när man är sjuk, men är på shopping humör till exempel, då kan man bara klicka upp en sida, och börja shoppa. Jag hittar också fler snygga kläder när jag internet shoppar.


Vädret - Jag som trodde det var vår på riktigt nu! Men nehepp, när man vaknar på morgonen har det snöat på natten. Då blir man inte lika taggad att kliva upp ur sängen. Känns bara så tråkigt och deprimerande när det är dåligt, samt kallt väder. Usch!

Ipren - Jag tycker inte att Ipren hjälper någonting alls. Varken mot huvudvärk, magont, feber eller liknande. Alvedon eller Treo är så mycket bättre.

/J



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Kommentar:


Trackback