Shopping!

Halloj! Idag så har jag faktiskt köpt hem några kläder inte alls tänk eftersom jag sa att jag skulle
lägga undan. Men i alla fall så åkte jag och Jylice till Stureplan och fikade, därefter åkte vi
till Täby Centrum där vi mötte upp mamma. Jag köpte jätte söta grejer som jag är
super nöjd med!  I alla fall så drog mamma vidare sen och jag och Jylice bestämde oss för att gymma, 
 Så vi gjorde det i kanske en timma, riktigt uppfräskande !;)
OBS! Jätte dåliga bilder på kläderna nedan, men jaja ni får stå ut. Bättre än inget !

Skinnjacka ( Sprillans ny.. wihoo, behövde verkligen en ny! )

Jätte snygg tröja jag velat ha länge!

Snygg spets "magtröja"

Ännu en till magtröja

En söt topp!

När bild på "toppen" ovan.

En skön långärmad tröja.

Tights med nått tryck längs benen.
/L


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Kommentar:


Trackback