Jag orkar inte med smuts som dig



Don't tell me you're sorry cause you're not
Jag orkar inte spela med dig längre. Jag orkar inte låtsas som om allt är på topp, för du får bara mig att må dåligt. Så som du beteer dig är inte okej.

Varför har det blivit så här?
Det var inte mitt fel, jag lovar och svär!
Du säger att allt jag gjort och sagt varit dumt
Men jag vet att det inte var mitt fel, för det kan jag väl inte ha glömt?!
Jag vill inte längre vara en pjäs i ditt sjuka spel
Vill inte höra mer att allt är mitt fel!
För det är inte verklighet, det är inte sant
Det är faktiskt du som har varit en klant!
Jag har bara försökt att bry mig och hjälpa dig
Men jag har bara fått elaka ord riktat mot mig
Trodde att du var snäll och gó
Men det visade sig att du var någon helt annan än man kunde tro
Jag har varit så ledsen, besviken och skraj
Men jag bryr mig inte längre, orkar inte vara arg!
Även fast du kan vara hur snäll som helst så orkar jag inte mer
För det är numera oftast den andra sidan av dig man ser
Nu slipper jag allt krångel, bråk och kiv
För nu är du ute ur mitt liv!
Jag önskar dig all lycka och välgång i livet
Men ber dig: ta inte allting för givet!
Även fast du varit dum mot mig
Så bryr jag mig fortfarande väldigt mycket om dig.

Jag har slut på ord och vill inte vara vän med dig längre
Förlåt för tusen felsteg
Men jag orkar inte älska dig längre


Johanna
2011-05-16 l 22:11:33 l http://johannasofiaa.blogg.se/

Fin text, väldigt fin!



Sv: Tack vad glad jag blir, det är helt okej med mig hur är det själv? Kram

malin
2011-05-16 l 22:15:43 l http://neverwithoutu.blogg.se/

haha tack :)



har inte gjort ett skit, legat hemma och varit sjuk. Själv då?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Kommentar:


Trackback